avagy Zsófa gasztroblogja

Kezdetektől olvasója vagyok a gasztroblogoknak. Mágnesként vonzanak a jól bevált receptek, a mesés ételfotók. Mindemellett imádok a konyhában sürögni-forogni, kísérletezni, vagy a jól bevált receptekkel hódítani. És vásárolni. Mert hát az alapanyagokat be kell szerezni... Volt kitől megtanulnom az alapokat, hála a nagyszüleimnek, anyukámnak, de a legtöbbet a bloggerektől tanultam. Most éreztem elérkezettnek az időt, hogy én is valami maradandót alkossak. Ha másért nem, a magam örömére... De azért remélem mások is rám találnak!



2010. október 14., csütörtök

BloggerKonyha a KukTanodában!


Mániád a főzés? Vagy éppen csont kezdő vagy a konyhában? Gasztroblogokat olvasgatsz szabadidődben? Szívesen tanulnál főzni, de nincs aki megtanítson, a hivatásosoktól meg tartasz? Esetleg jómagad is gasztroblogger vagy és szívesen főznél bloggertársaiddal? Itt a helyed nálunk, a BloggerKonyhában!



Minden csütörtökön más és más blogger forgatja a fakanalat és mindenki bemutatja, amiben igazán tehetséges! Különleges témák, izgalmas menük, fergeteges hangulat!  Gyere el, pallérozd konyhai tudásod, ismerkedj meg különleges alapanyagokkal, főzni szerető emberekkel! Mert a jó bulik a BloggerKonyhában kezdődnek és ott is érnek véget!


Itt nézheted meg Kivel? Itt, hogy Mikor? Itt, hogy Mit?


Én már jelentkeztem Kicsi Vú főzőestjére, a téma: adventi készülődés. Szuper lesz, nagyon várom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése