avagy Zsófa gasztroblogja

Kezdetektől olvasója vagyok a gasztroblogoknak. Mágnesként vonzanak a jól bevált receptek, a mesés ételfotók. Mindemellett imádok a konyhában sürögni-forogni, kísérletezni, vagy a jól bevált receptekkel hódítani. És vásárolni. Mert hát az alapanyagokat be kell szerezni... Volt kitől megtanulnom az alapokat, hála a nagyszüleimnek, anyukámnak, de a legtöbbet a bloggerektől tanultam. Most éreztem elérkezettnek az időt, hogy én is valami maradandót alkossak. Ha másért nem, a magam örömére... De azért remélem mások is rám találnak!



2010. október 23., szombat

Nagy öröm ért!

Még csak rövid ideje léptem a nagy nyilvánosság el, és máris sok-sok pozitív visszajelzést kaptam, ami igazán jól esett. De az, hogy a KREATÍV BLOGGER DÍJAT egy kedves bloggertársam - többek között - nekem ítélte, hihetetlenül jó érzés és nagyon büszke vagyok rá!

Így örömmel újságolom mindenkinek, aki olvassa, Kreatív Blogger Díjat kaptam Sütisaroktól.


Sütisaroknak ezúton is köszönöm, hogy rám gondolt, igyekszem e díjhoz méltó módon szerkeszteni továbbra is blogomat!

Ami a KREATÍV BLOGGER DÍJAT illeti:

Játékszabály:

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, akitől kaptam.
2. A logót ki kell tennem a blogban
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam
4. Írnom kell magamról 7 dolgot, amit mások érdekesnek találhatnak rólam
5. Tovább kell adnom 7 bloggernek
6. Be kell linkelnem őket
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjról

Hét dolog magamról:
  1. A kedvencem a túrós palacsinta, túrós rétes, túrós tészta, túrótorta, túrógombóc, Rákóczi túrós és még hosszan sorolhatnám... a lényeg, hogy túrós legyen.
  2. Mindenevő vagyok, a gesztenyepürét leszámítva! Azt az egyet nem eszem meg. Ez szerintem egész jó arány...
  3. Kedvenc borom Bock Ermitage cuvée-je, kedvenc röviditalom a Becherovka - leginkább tonikkal {beton :)}
  4. Versenyszerűen kézilabdáztam, a válogatottságig jutottam, de sajnos egy sportsérülés derékba törte karrieremet, a sport azonban a mai napig fontos szerepet tölt be az életemben.
  5. Nagyon szeretek utazni, a következő úticél Madrid! Már nagyon várom...
  6. Nagyon szeretem a macskákat, volt egy Dormim, aztán válaszút elé kényszerültem. Dormi vagy egy allergiás férfiember. Eredmény: Dorminak mennie kellett.
+1 Néha bőgőmasina vagyok és ühümök lógnak a fán. Ez utóbbit nehéz lenne kifejteni, mondjuk úgy: egy rossz tulajdonságom. :)


Hét blogger, akit a díjra érdemesnek tartok:

2 megjegyzés:

  1. Szia Zsó! Köszönöm a díjat, kedves tőled, hogy gondoltál rám!:) További sikeres blogolást!

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon köszönöm, megtiszteltetés, hogy rám is gondoltál. Nagyon klassz a blogod!

    VálaszTörlés